Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 19, 2007
Image Size
223 KB
Resolution
877×638
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,771 (1 today)
Favourites
47 (who?)
Comments
30

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 License.
×
Kallisti: Big Hair by arconius Kallisti: Big Hair by arconius
Something for :icontakato-kun: I finally got a chance to color. :)

Kallisti tries out some of Yuuki's mane juice, with impressive results, and considers numerous practical jokes she could unleash. :plotting: ;)


Kallisti = :iconarconius: (me)
Add a Comment:
 
:iconcallmenano:
callmeNano Featured By Owner Jun 13, 2008
i still love it :3 thx sooooo much
Reply
:iconmoonlightalchemist:
MoonlightAlchemist Featured By Owner Oct 28, 2007  Professional Traditional Artist
Lol! ^_^ I really like this one! Her expression is awesome!
Reply
:iconkuratasana:
KurataSana Featured By Owner Oct 7, 2007
Oooh! That's some pretty hair! <3 I love Kal so much! :heart: She's so beautiful! =D
Reply
:iconarconius:
arconius Featured By Owner Oct 8, 2007   General Artist
(*Kal yays! and wonders how certain Felisians might look with really long hair." ^_- )
Reply
:iconmoonlitknight:
moonlitknight Featured By Owner Sep 22, 2007
I love her big hair :D It seems to have changed the colour from black to dark brown too...


Hmmmm.... I wonder what would hppen if Kallisti fed that potion to Valeria..?
Reply
:iconarconius:
arconius Featured By Owner Sep 23, 2007   General Artist
Now I have this image of Valeria with much, much longer tentacles, with her, Kal and Mayhem all looking at what's happened and going "Huh?" (Or in Mayhem's case: "?") :)
Reply
:iconmoonlitknight:
moonlitknight Featured By Owner Sep 24, 2007
LOL! I wondered which way you'd go. :) Val's only ever been drawn with hair once :)

Her tendrils are supposed to be thin, tapering, delicate appendages - it would be interesting to see her with big, thick, phallic head tentacles. She wou;d be very puzzled :XD:
Reply
:iconrave606:
RAVE606 Featured By Owner Sep 3, 2007   Writer
Umm, what kinda of jokes?
Reply
:iconarconius:
arconius Featured By Owner Sep 4, 2007   General Artist
Mostly things like slipping the mane juice into peoples' drinks and seeing what happens. :)
Reply
:iconrave606:
RAVE606 Featured By Owner Sep 4, 2007   Writer
....? What would hppen?
Reply
Add a Comment: